уторак, 17. април 2012.

Blog prvi.

Razmišljao sam o čemu bih pisao ali na kraju ništa pametno nisam smislio. Zato ću one, koji reše da potroše malo vremena na čitanje ovoga, zamoriti nekim svojim trenutnim mlakim razmišljanjima. Došao sam na ideju da pišem ovaj blog tek - onako. Nisam imao motiv, temu, razlog, niti bilo šta što bi me podstaklo. Recimo da mi je jednostavno bilo dosadno, a volim da na netu uz kafu kopam po raznim blogovima i forumima pa gde završim i voila - tu smo. Dosta mi je čitanja trač rubrika, čitanja o politici i izborima koji nam se bliže, čitanja o raznim sranjima koje u dokolici možete iskopati na netu. E sada, ideja je bila da sve ovo bude jedna velika papazjanija kako mojih razmišljanja i stavova, tako i zanimljivih stvari koje načujem ili pročitam, na koje naiđem na netu, ili šta god već. Pa sada, ko zna gde sve možemo stići i ko zna, možda se nekome čak i svidi. I eto, za početak te više ne bih zamarao dragi čitaoče, ako uopšte postojiš, vreme je ručka a ja sam gladan. Listaj blogove dalje pa, vrati se ovih dana, možda dobijem neku inspiraciju pa bude i nešto zanimljivo. Prijatna kafica.

Нема коментара:

Постави коментар